چرا شما واقعاً نیاز دارید (الف) کرتین وال

پیشرفت علم و فناوری و تکنولوژی نما ها طرح های مختلف گرفتند و مقاومت بسیار پیدا کرده اند و با روش های مختلفی نصب می گردد. فرق آن با دیگر نماهای شیشه ای این است که بالاترین نسبت شیشه به بدنه را دارد. پلاستر سیمانی در واقع نقش زیرساز را دارد و کمک میکند تا مصالح آغشته به چسب، به نحو بهتری به دیوار بچسبد. بهترین و باکیفیتترین مصالح را در پروژه خود داشته باشید. با ما همراه باشید. کاهش زمان اجرا: برخلاف تصور عمومی که وجود دارد، اجرای نمای خشک پیچیدگی کمتری در مقایسه با نماهای سنتی دارد و در زمان کوتاهتری انجام میشود. نمای شیشه ای در مدت زمان کوتاه قابل اجرا است. نوع روش اجرای نما (اجرا با ملات ماسه سیمان، خشک و یا با چسب). امروزه نمای سرامیک در مقایسه انواع نمای ساختمان طرفداران زیادی داشته و با استفاده از دو روش نصب بر روی نما قرار داده میشود: روش نصب خشک و روش نصب تر یا چسبانده شده. انطباق پذیری خوب شیشه و قابلیت چکش خواری استنلس استیل، این دو متریال را به خوبی در کنار هم قرار میدهد. نصب آجر به روش خشک از حالت دو بعدی و روتین خود تغییر کرده و به حالت های سه بعدی و طرح های هندسی مدرن قابل اجرا می باشد.

نمای خشک دیگر راز نیست

به راحتی می توانید اقدام به تغییر در طراحی نما کنید. در حال حاضر در ایران ورق های آلومینیوم کامپوزیت را به ۴ روش نصب میکنند که در ادامه توضیخات مختصری درباره هر کدام از این روش ها ارائه میکنیم ، البته شایان ذکر است که هیچ کدام از این روش ها استاندارد نیستند. هزینه نمای کامپوزیت شامل نوع ورق کامپوزیت، قیمت پروفیل (به عنوان شاسی) و هزینه نصب ورق کامپوزیت میباشد. قیمت نمای اسپایدر که نوعی نمای شیشهای است، بالاتر از سایر سبکهاست. کاربرد اصلی نمای اسپایدر در مورد ساختمانهای اداری و تجاری است. ماده اولیه که می تواند سنگ، آجر، فلز، چوب یا هر چیز دیگری باشد، عنصری از نمای خشک است که باید با دقت بیشتر مورد توجه قرار گیرد. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط گروه فنی مهندسی داتام اجری می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند.

نحوه اجرای نمای خشک دارای مراحل و لایه های مختلفی است که اولین لایه آن زیرسازی و شاسی کشی است که با استفاده از پروفیل و شاسی های فلزی و انواع مختلف پیچ و پرچ انجام میشود و در واقع نگهدارنده وزن نما این پروفیل ها و قاب های فلزی هستند که به سازه اصلی ساختمان متصل شدهاند و نحوه عملکرد آنها براساس دیتیل اجرایی نمای خشک متغیر است. در این روش که توسط شرکتی ترکیه ای با همین نام ابداع شده است اتصالات از روی کار مشاهده نمی شود. سپس قطعات به روش هنگ بر روی ریل های آلومینیومی سوار می شود. این روش، نخستین بار توسط شرکت آلمانی ابداع شد که به صورت غیرنمایان قطعات سرامیکی روی سازه آلومینیومی نصب می شود. یراق آلات مربوط به این سیستم از اجرای نمای سرامیک خشک ، در ایران تولید می شود. به دلیل نوسان زیاد قیمت مواد اولیه، جهت اطلاع از قیمت دقیق و برآورد هزینه اجرای نمای ساختمان موردنظرتان، با کارشناسان شرکت مهندسی آنلاین سازه تماس بگیرید: 90000011 . قیمت اجرای نمای سازه های ساختمانی بر اساس هر مترمربع محاسبه میشود. تجهیزات مورد نیاز این روش از اجرای نمای سرامیک خشک ، سرمته و انکر می باشد که توسط این شرکت تولید می شود.

دتایل اجرای نمای خشک

Conte​nt has ​been cre ated with behsaznama Con᠎tent G᠎enerat or Demover᠎si​on​!

اجرای نمای خشک در ایران

در زیر به چند مورد از سوالات متداول کاربران در همین زمینه اشاره میکنیم و بهطور خلاصه به آنها پاسخ میدهیم. به طور کلی اصل سیستمهای خشک آجری بر اساس ساختمانها سبز و پایدار طراحی شده و به همین دلیل نظرات مثبت طرفداران محیط زیست را نیز به خود جلب کرده است. و اگر در اول کار طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمیکند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت تمام شده نیز تأثیر کاهنده چشم گیری باقی میگذارد. در این مقاله قصد داریم در مورد دتایل اجرای سرامیک خشک و همچنین انواع سرامیک خشک و قیمت سرامیک خشک نما نکات مهمی را بررسی و ارائه کنیم. قیمت لوله داربستی یا هزینه اجارۀ آن. کرتین وال یا دیوار پرده ای پوششی شفاف برای نمای ساختمان های امروزی و مدرن هستند که هیچ بار مرده از ساختمان را به دوش نمی کشند. از پنلهای آلومینیومی کوچک لوزی شکل، میتوان برای ایجاد افکتهای منحصر به فرد در نما استفاده کرد. البته باید توجه داشت که به جهت اینکه این بست ها در معرض عوامل جوی قرار دارند، میبایست از رنگهای پایدار در برابر عوامل جوی استفاده شود. This con᠎tent w​as ᠎done wi th the ​he​lp of GS A  Content ᠎Ge nera᠎tor DEMO​.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از اتصالات نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید