چه کسی دیگری می خواهد راز پشت نما خشک را بداند؟

سنگهای گرانیت از جمله سنگ های «آذرین» هستن که برای قسمت نما و بخش های تزیینی ساختمان کاربرد دارن. سرامیک های طرح سنگ یکی از متریال های تزئینی برای نماکاری ساختمان ها هستن. این متریال سرعت نصب بالایی داره و در مقابل عوامل جوی مثل رطوبت و بارندگی مقاوم هست. نمای مینرال ترکیبی از سنگ های گرانیت و معدنی، سنگهای سفید و مرمر با پلاستر است و از مزایای آن با محیط زیست سازگار است در برابر آتش مقاوم است و تنوع زیادی دارد و از معایب نمای مینرال این است که در مقابل رطوبت مقاوم نیست. گرانیت سنگ خیلی پرکاربردی هست، به طوری که خیلیا از اون به عنوان سنگ دیوار ساختمان هم استفاده میکنن. حالا سنگ ها رو به وسیله ی اتصال بین پین و بست به دیوار وصل میکنن. بنابراین بین دیواره اصلی ساختمان و مصالحی که برای پوسته ساختمان استفاده می شود، فاصله ای تعیین شده وجود دارد. دوغاب استفاده شده در این مرحله به صورت خمیری در بین درز ها و فضاهای خالی استفاده میشه و باعث استحکام، زیبایی و یکدست شدن کار در انتها میشه.

نمای خشک در ایران

پس سعی کنین افراد ماهری رو برای این کار انتخاب کنین. به همین دلیل بهتر است رنگ های دارای شفافیت بالا را انتخاب نکنید. قبل از خرید رنگ ساختمان، بهتر است همه ی ویژگی ها و خصوصیات محصول را به دقت مورد ارزیابی قرار دهید تا ایده آل ترین نتیجه را در پایان کار پروژه تجربه کنید. مشاورهی مستقیم با کابینتسازی که برای اجرای کار به شما معرفی شدهاست. در انتها اگه سوالی داشتین میتونین اون رو برای ما کامنت کنین تا در کمترین زمان ممکن جواب شما رو بدیم. تمیز کردن نمای این ساختمانهای بلند در فواصل زمانی کوتاه غیر ممکن است و بسیار هزینه دارد؛ تنها راه نانو کردن آجر و نماهای این ساختمانها است، که میتواند به نمای ساختمانها در شهرهای آلوده زیبایی ببخشد. برای بند کشی نهایی میتونیم از مواد نانو که به تازگی وارد بازار شده هم استفاده کنیم. قیمت این سنگ نسبتا ارزان است و با طیف های رنگی سفید، مشکی و خاکستری در بازار وجود داره. پانل های بزرگ و کوچک این نما در بازار عرضه می شوند و از دو لایه ورق با جنس آلومینیوم تشکیل می شوند. شاید بعضی افراد بدنبال قیمت حدودی اجرای نمای خشک ساختمان به دنبال عدد و رقم دقیق میگردند توصیه ما به این افراد این است که به منظور مشاوره نمای خشک و برآورد هزینه، با کارشناسان متخصص این امر در سایت آراز زرین ماندگار در ارتباط باشید.

نصب و اجرای این نوع نما به افراد متخصص و باتجربه نیاز دارد. اما در اجرای نما خشک ساختمان به اصولی توجه میشود که هم امنیت مورد نیاز را تامین میکند و هم زیبایی خاصی به ظاهر ساختمان میبخشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، سرامیک پرسلانی نما ، با فرمول جدید تولید شده است که به دلیل استحکام و مقاومت آن به عنوان مصالحی نو در نماسازی مورد توجه قرار گرفته است. در اینجا به مزایا و ویژگی های انتخاب و نصب نمای خشک به عنوان نمای ساختمان اشاره می کنیم. سپس با توجه به همین شرایط و معیار هایی که در نظر گرفتین، سنگ نمایی که میخواین رو انتخاب کنین. این مورد جزو مواردی هست که در هنگام خرید تمامی سنگ ها باید به اون توجه بشه. از این سنگ به صورت تنها و یا ترکیبی با سایر سنگ ها در هنگام سنگ کاری نمای ساختمان استفاده میشه. این روش مانع از سقوط سنگ های ایستاده در هنگام زلزله، بارندگی، سرما، گرما و . همین علت باعث میشه که ملات به پشت اون بچسبه و نذاره که سنگ سقوط کنه. وجود ترکیبات آهکی فراوان در ساختار تراورتن باعث ایجاد زیبایی و طرح های فراوان برای این سنگ شده. البته نا گفته نماند که آهک موجود در ترکیبات سازنده ی این نوع سنگ باعث شده تا نتونیم از هر نوع مرمری برای نماکاری استفاده کنیم.

همچنین رنگ سنگ ها نشان دهنده ی ترکیبات موجود در اون ها هست. تراز کردن و تنظیم شیب سنگ ها هم در این مرحله انجام میشه. روش شیار زنی و سیم آرماتوربند: برای اسکوپ کردن سنگ ها، شیار هایی رو به وسیله دستگاه فرز در پشت سنگ ایجاد کرده و این شیار ها رو با سیم آرماتوربند به هم وصل می کنیم. بست هایی رو هم در محل روبروی این شیارها به دیوار وصل کردن. یکی از این روش ها، استفاده از بست و پین هست که بیشتر برای سنگ های مقاوم و با ضخامت بالای 2 سانتی متر مناسب هست. با انقلاب صنعتی در اوایل قرن نوزدهم ، تغییر اساسی در زندگی شهری و روش های ساخت و ساز صورت گرفت. 8. روش اجرای نما به صورت خشک به عنوان نوعی عایق صوتی نیز عمل میکند. به عنوان مثال تصویر زیر، بنای تاریخی و مذهبی «تاج محل» در هندوستان رو نشون میده که در اون از سنگ مرمر و دیگر سنگ های تزیینی استفاده شده. برای بسیاری از افراد هنوز هم این روش ناشناخته است و برای برخی دیگر قابل اعتماد نیست چرا که از ایمنی و دوام آن اطمینان کافی ندارند. This has ​been c re at​ed by G SA C ontent Gener​ator Dem oversi​on.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد اجرای نمای خشک در ایران لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید