چرا انواع نمای خشک هیچگونه نیست دوست خوب به کوچک شرکت

فرهنگ آپارتمان نشینی در مناطق شهری و روستایی به دلیل همه مزایایی که دارد به سرعت در حال تکثیر است. متاسفانه پس از گذشت مدت کوتاهی تماس گرفت و اعلام کرده اند که سایر قسمت ها نیز دچار ریزش یا شل شدن سنگ از نما شده است پس از بررسی و کارشناسی به این نتیجه رسیده ایم که اسکوپ ها به دلیل عدم مرغوبیت مواد اسکوپ زنگ زده و از بین رفته است . نمای ساختمان شیشه ای: این نوع نمای ساختمان زیبایی خاص و جلوه زیبایی برای ساختمان به همراه دارد و از نماهای مدرنیته و زیبا محسوب می شود اما به دلیل ضخامت کم و مقاومت حرارتی اندک مشکلاتی را برای اهالی ساختمان به وجود آورده است. همانطور که چوب طبیعی هوا می کند، فلزاتی مانند فولاد کورتن و روی در طول زمان پتینه زیبایی ایجاد می کنند. از قابلیتهای ویژه این کامپوزیت میتوان به مقاومت آن در برابر حرارت و صوت، رنگهای زیبا، نصب راحت و سریع و همینطور طول عمر بالای آن اشاره کرد. برای مثال استفاده از آن می تواند نمای ساختمان را در برابر رطوبت و خسارات ناشی از آن ایمن کند. نمای سیمانی از مقاومت لازم در برابر حریق برخوردار است و در صورت بروز آتش سوزی از انتشار آن جلوگیری می کند. Post was c reated by behsaznama Conte᠎nt Gener​ator Demover sion.

نمای سنگ خشکه چینی

نمای سنگ از نماهای پر طرفدار در ایران است و نمای سنگ میتواند بهخوبی در مقابل رطوبت، تغییر رنگ و گرد و غبار مقاومت داشته، رنگ و قیمت نمای سنگ تا بسیار متنوع بوده و بهراحتی و آسان و البته سریع قابل اجرا هستند. سنگ تراورتن عباس آباد از پرمخاطب ترین سنگ های تراورتن ایران است که امروزه قیمت های سرسامآوری دارند. این نوع نما که به نمای شیشه ای کرتین وال نیز معروف است، نقش بسزایی در تامین نور برای فضای داخلی به عهده دارد. فروریختن بخشی از بتن نما در پی سالها. خانه های مستقل ساخت و سازهایی هستند که به ویژه در حومه شهر محبوبیت پیدا می کنند. معمولا سلیقه اکثر کارفرماها سبک کلاسیک است که البته باید به بودجهشان نیز توجه کنند. در فرآیند طراحی نما با توجه به سلیقه و خواست کارفرما، طراحی در سبک های مدرن و کلاسیک با استفاده از مصالح مناسب صورت خواهد گرفت.

The Lazy رویکرد نمای ساختمان

توجه داشته باشید که نورپردازی نمای ساختمان باید به شیوه ای طراحی شود که خیره کننده نباشد و بر طراحی نمای خارجی ساختمان تاکید داشته باشد و اول خود نما به چشم آید و در مرحله بعدی نورپردازی نما جلب توجه کند. در بحث سازگاری نما با سازه نمی توان از نمای کرتین وال شیشه ای نیز صحبتی به میان نیاورد نمایی که خود خاصیت سازه ای ویژه ای دارد و محاسبات مدول بندی آن می تواند خیال محاسبان سازه و استاتیک پروژه را تا حد زیادی آسوده نماید. نورپردازی یعنی تاکید بر کیفیت بصری نما. چراکه بسیاری از خریداران کیفیت یک ساختمان را بر اساس پوسته آن ساختمان می سنجند و عدم استفاده از مصالح مرغوب در نما را نشانه بی کیفیتی کل ساختمان می دانند . نمای شیشه ای، در سال های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است این نما که بیشتر در ساختمان ها و برج های بلند استفاده می شودزیبایی منحصر به فردی به ساختمان می بخشد. عناصر بسیاری بر طراحی نما تأثیر می گذارند، از جمله آب و هوا، مکان، سبک و موارد دیگر ، بیایید نگاهی به انواع آن داشته باشیم.

پنج روش برای داشتن (الف) اضافی جذاب کننده نمای ساختمان

بنابراین، با توجه به شرایط محیط و آب و هوا، رنگی را انتخاب کنید که بتوانید مطمئن باشید سالها به روی دیوارهای خارجی خانه باقی میماند. توجه داشته باشید که برای ساده تر به نظر رسیدن نمای یک ساختمان بهتر است از نمای خارجی تک رنگ استفاده کنید. می توانید برای کاهش یکنواختی در طراحی آن از یک یا دو المان شاخص استفاده کنید. نمای یک ساختمان بهتر است به صورتی طراحی شود که علی رغم خاص بودن با ساختمان های مجاورش نیز هماهنگی داشته باشد و خط و خطوطی از نماهای موجود در آن منطقه در طراحی نما به چشم بخورد. در کشورهای خارجی که به به نماهای خاص توجه میکنند٬ انتخاب این نما نوعی متریال نمای مدرن شناخته می شود و استفاده از این متریال بیشتر است . در این بین افرادی که در طراحی و اجرای نمای مدرن ساختمان دست دارند، تلاش زیادی برای رفع این مشکل و ساخت سازههایی با نمای بهتر و زیباتر شدهاند. فلز یکی دیگر از مواد در طراحی نمای ساختمان است که به آرامی در ایران محبوبیت پیدا می کند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مجموعه ها لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید