نمای ساختمان نکته: Yourself Available را بسازید

پس از انجام کار این ابزار آن را به صورت کاملا سه بعدی تبدیل می نماید. نمای ساختمان، به نوعی شخصیت و هویت ساختمان است؛ پس زیبایی آن بسیار اهمیت دارد و میبایست در طراحی آن، نهایت نوآوری و خلاقیت را به کار برد. آنها با توجه به متریال های کار شده در نما و طرحی که برای ساختمان شما اجرا شده است پیشنهاد هایی را ارائه می کنند که مناسب برای ساختمان باشد. تکنیک اجرای نمای خشک سنگ در بازسازی دیوار های شکاف دار موجود و یا در ساخت نما های جدید به کار می رود. نمای خشک سنگ ، تکنیکی مدرن است که با حذف ملات به کار گرفته شده در نصب تر ، موجب دوام بیشتر سنگ های مورد استفاده در نما شده است. 15 استفاده از شیشه ایمن و غیر برنده در کلیه سطوح شیشه های مجاور فضای باز و معبر که دارای عرض 0/9 متر و مساحت بیش از 1/50 مترمربع می باشد. رنگ نمای ساختمان عموماً ترکیباتی هستند که در فضای باز بر روی سطوح بتنی، گچی و گاهاً فلزی مورد استفاده قرار می گیرند. زمانی که میخواهید نمای سنگی استفاده کنید. در شب زمانی که چراغ های خانه روشن است تصویری بسیار زیبا ایجاد می شود که خالق آن طراح پروژه میلز گورمن می باشد.

انواع نمای خشک

طراح می تواند شکل های مختلفی را برای Flower box طراحی کند. از ویژگی های مهم رنگ نانو میتوان به خاصیت آب گریز بودن، مقاومت در برابر گرد و غبار و ضد لک بودن آن اشاره کرد. عیب اصلی سنگ برای برخی فضاها، وزن سنگین آن است که نیاز به یک بستر ساختاری و در برخی موارد، وسایل نصب پیچیده دارد. سنگ تراورتن یکی از با دوام ترین سنگ های موجود در بازار ایران است و از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. در پشت سرامیک های نما توری فلزی و یا پلاستیکی قرار داده می شود تا در صورت جدا شدن آن ها از ساختمان، از سقوط و شکسته شدن سرامیک ها جلوگیری شود. شیشه دو جداره از ترکیب دو لایه شیشه و یک لایه جدا کننده آلومینیوم(اسپیسر)که با رطوبت گیر (سلیکاژل) پر شده است ساخته می شود. برای لایه پایه آنها از روکش آلومینیوم و یا فلورین استفاده میشود؛ به همین دلیل در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت بالایی دارد. عموما جنس یراق ,استیل و یا آلومینیوم است.این یراق به همراه پنل های شیشه ای اجرا می شود. مقرون به صرفه: ترکیبی از دوام، بهرهوری انرژی و زیبایی شناسی، ورق کامپوزیت را به یک راه حل مقرون به صرفه برای بسیاری از پروژه های ساختمانی تبدیل می کند.

یکی دیگر از محصولاتی که در نما کاربرد بسیاری دارد، کامپوزیت است؛ اولین بار نمای کامپوزیت در کشور آلمان رونمایی شد که باتوجهبه کیفیتها و نسبتا مقرون به صرفه بودن و نداشتن محدودیت شاهد رشد چشمگیر استفاده از کامپوزیت نمای ساختمان شدیم. در طراحی نمای این ساختمان از سبک کلاسیک و سنگ تراورتن به عنوان متریال طبقات ۱ تا ۳ استفاده شده و در طبقه همکف نیز از آجر نما استفاده شده است. در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارچوبهای فلزی از قبل آمادهشده و نیز امکان آمادهسازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجرای نما بهصورت قابلتوجهی افزایش مییابد. استفاده از سنگ تراورتن در طراحی نمای کلاسیک را در تصویر بالا مشاهده می کنید. شرکت پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب راپل و بدون نیاز به داربست برای محکم کردن سنگ شل شده نما و هزینه و قیمت پیچ رولپلاک نما توسط شرکت پیچ و رولپلاک نما تهران به صورت تمام وقت و در همه ایام سال حتی روز های تعطیل به صورت کاملا حرفه ای و با تمام تجهیزات ارائه می کنیم. این تیم متشکل از افراد متخصص و خلاق طراحی و پروژه شمارو طبق خواسته های شما و طبق متد روز و استاندارد ها به بهترین نحو ممکن انجام نموده تا رضایت کامل مخاطبین را جلب نماید.

این ماده بر روی انواع مصالح مثل شیشه رنگ چوب سیمان و …

چرا که پیش رفتن بدون طراحی و اجرا کردن آنچه که بدون برنامه ریزی و طرح انجام میشود ، در نهایت مارا از هدف دور خواهد کرد و آنی نخواهد شد که انتظار میرفت. یکی دیگر از مزایای طراحی این است که کمک خواهد کرد تا ترکیب رنگ و نور و چیدمان در محیط هارمونی و تناسب داشته باشد. این ماده بر روی انواع مصالح مثل شیشه رنگ چوب سیمان و … در نمای فایبر سمنت مقاومت آن به مقدار قابل توجه ای در مقایسه با چوب و سیمان بیشتر است. امروز ضوابط طراحی نما در برخی مناطق اجازه کار کردن متریال چوب بیش از ۱۰ % را نمی دهد. زیبایی نما معرف شخصیت ساختمان و حتی معرف مهندس معمار و طراح آن میباشد و نشان دهنده هنر و کیفیت کار ایشان میباشد. همچنین نماهای سرامیکی به دلیل بازتاب شدید نور در مکانهای شلوغ مجموعه ها به کار نمیروند. بایرامیکس یک سیستم پوشاننده تزیینی است که برای نماهای داخلی و خارجی استفاده میشود. This post has  be en wri᠎tten ᠎by behsaznama C on​tent Ge ne​ra tor DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید