ده روز تا بهتر راه شما روش اجرای نمای خشک

در این مقاله به بررسی انواع نمای خشک پرداختیم و مزایا و معایب این نوع نما را با هم بررسی کردیم. در این مقاله به بررسی تمامی هزینه های ساخت خانه در سال 1401 به صورت قدم به قدم پرداختیم. سرامیکهای پرسلانی یکی از رایجترین مصالح برای اجرای نمای خشک هستند که نسبت به سرامیکهای معمولی از استحکام و زیبایی بیشتری برخوردار هستند. پایین بودن قیمت این نوع از نمای سرامیک خشک نسبت به نوع مجوف بسیاری از افراد را برای نصب آن تشویق می نماید. سپس بعد از خشک شدن باید بار دیگر محصول را به همین ترتیب روی نما اعمال کنیم و پس از 3 تا 6 ساعت، سطح قابل بهرهبرداری است. نگران نم و رطوبت ساختمان نباشید؛ به دلیل تهویهپذیر بودن فضای میانی در روش اجرای نمای خشک ساختمان، خشک شدن هر گونه نم و رطوبت از روی دیوارهی ساختمان حتمی است! گاهی نیز نوع دوخت پرده ها باعث می شود که میکروب ها در قسمت های خاصی از پرده ها لانه گزینی کنند که باید هنگام شست و شو به این قسمت ها توجه ویژه ای کنید. Da᠎ta has been gener​at ed with the help of behsaznama C ontent  Genera᠎tor DEMO.

در طبقات بالاتر ساختمان ها، نیاز به زدنِ داربست داریم.

بعضی از پارچه های پرده ای را اگر به صورت مرطوب آویزان کنیم چروک آن از بین رفته و دیگر نیازی به اتو کردن نیست. سرامیک پرسلانی دارای طول عمر نامحدود است، در برابر همه تأثیرات محیطی مقاوم بوده و به کمترین هزینه تعمیر و نگهداری نیاز دارد. برای انجام سنگ کاری نما در طبقات بالاتر ساختمان ها، نیاز به زدنِ داربست داریم. به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بعد از شستن دیوارها، درها و کف منزل نوبت پرده ها می رسد. اما داشتن نمای آجری ملزم به رعایت نکات اجرایی آجر در نما می باشد. 40) انتخاب میشود. اما نوع نبشی بیشتر از سایرین کاربرد دارد. از آنجایی که آجرهای نما در یک پروژه قابل مشاهده می باشند، دارای رنگها و خصوصیات ظاهری متنوع و زیبایی هستند ؛ در حالی که ظاهر آجرهای معمولی به علت کاربرد در قسمت های داخلی اهمیت چندانی ندارند و به طراحی ظاهری آنها توجه خاصی نشده است.

مرحلۀ نهایی و اصلی نصب سنگ است. هزینه آرماتوربندی به عواملی همچون وزن میلگرد، دستمزد کارگران، نحوه بتن ریزی و حمل و نقل بستگی دارد و برآورد هزینه نهایی بایستی پس از اتمام کار محاسبه گردد. در ادامه به معرفی کامل نما خشک ساختمان میپردازیم. هر یک از مراحل مذکور در ادامه شرح داده شده است. کاهش فضای مفید و اشغال فضای طبقات پایین تر توسط ملزوماتی مانند مراکز تاسیساتی و مسیرهای رفت و آمد از معایب دیگری است که ساختمان های بلند مرتبه دارند. در بررسی دقیق تر معلوم می گردد که برای فرم های ساختمانی گوناگون تفاوت عمده در هزینه، مربوط به تعداد طبقات می باشد و به طور کل به غیر از مسائل اجتماعی و مدیریتی در ساختمان های بلند مرتبه هزینه اجرایی و نگهداری از این ساختمان ها تحت تاثیر تعداد طبقات می باشد. هزینه کار در ساختمان های بلند مرتبه شامل موارد اضافه تری می گردد از جمله ساخت و برپا کردن در ارتفاع زیاد، هزینه بالا بردن مصالح و کارگران به سطوح موردنیاز، هزینه اضافی کار کردن در ارتفاع و تمام ملزومات ایمنی که به دنبال دارد. نمای سرامیک خشک جزو مصالح یا سرامیک هایی می باشد که به فول بادی معروف می باشند.

اتصالات نمای خشک

پرده های نخی در اثر تابش نور آفتاب و تأثیر آب و هوا بر آنها الیافش ضعیف می شود ولی پارچه های الیاف مصنوعی کمتر دچار چنین زیانهایی می شوند. مثلا پرده هایی که به صورت پلیسه دوخته می شوند، زیر لایه های چنین آنها معمولا محل اجتماع میکروب هاست. مساله قیمت تا حدودی هم به نحوه دسترسی های داخلی ساختمان مربوط می شود. بنابراین بسیاری از کارشناسان و پیمانکاران ساختمانی پیشنهاد می کنند که در مواقعی که استفاده از سرامیک مجوف چندان ضروری نیست، از نمای سرامیکی خشک فول بادی یا پر استفاده کنید. از اجرای سریع و کمهزینه تا کاهش بار مردهی مصالح ساختمانی و ایمنی در برابر زلزله را میتوان در لیست مزایای این روش نوین برشمرد. در این روش جهت اتصال مصالح ساختمانی به نما، از چسب های مخصوص استفاده میشود. هزینه اعمال تمهیدات خاص برای سرویس دادن به ساختمان به ویژه به طبقات بالاتر ضرورت می یابد. پرده های تور به مرور زمان و در اثر چندین بار شستشو ممکن است آهار خود را از دست داده و بی حالت شوند که برای آهار دادن مجدد آن ها میتوان یک لیوان نشاسته را در یک لیوان آب سرد حل کرده و آن را کمی گرم کرده تا لعاب دهد.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک شما چقدر سبز است؟

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نصاب نمای خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید